simptome hemoroizi

Posibile complicaţii ale hemoroizilor (1): Sângerarea hemoroidală

sangerare hemoroidala illustratie

Cea mai frecventă complicaţie a hemoroizilor, în lipsa unui tratament, este sângerarea acestora. Iată ce trebuie să ştii despre această condiţie de sănătate:

Sângerarea hemoroidală este cauzată de lezarea unor vase sanguine superficiale, în timpul defecaţiei, mai ales în cazul constipaţiei, şi se manifestă prin eliminarea sângelui prin anus, condiţie cunoscută şi sub denumirea de rectoragie. Sângele este de culoare roşie, proaspăr şi în cantităţi reduse, iar pentru orice astfel de sângerare, este necesară prezentarea la medicul de specialitate. Semnele de alarmă, adică cele care indică o urgenţă medicală includ: orice modificare a caracterului unui astfel de sângerări sau asocierea cu aceasta a diverselor manifestări clinice cum ar fi: scăderea în greutate, lipsa poftei de mâncare sau dureri abdominale semnificative.

Ce trebuie să ştii despre boala hemoroidală, cauzele, simptomele şi prevenţia acesteia

Boala hemoroidală sau hemoroizii reprezintă un subiect care ţine de intimitate, deseori considerat tabu. Află, în continuare, care sunt semnele acesteia şi cum poate fi această boală prevenită:

Ce sunt hemoroizii?

Hemoroizii desemnează dilataţiile varicoase ale venelor hemoroidale aflate în porţiunea superioară şi cea mijlocie a canalului din regiunea anală. Boala hemoroidală este destul de frecventă, întâlnindu-se la una din trei persoane, aceasta afectând într-o egală măsură bârbaţii şi femeile.

Subscribe to simptome hemoroizi